Resultats de la cerca bàsica: 5

Diccionaris terminològics  | Comunicació. Audiovisuals
1. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
2. oportunitat de veure
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
3. índex d'audiència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Nombre que indica el grau d'interès d'un programa de ràdio o de televisió, que s'obté dividint la mitjana d'audiència del programa per l'audiència total. [...]
4. interpolació lineal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Interpolació en una dimensió en què els nous valors són la mitjana aritmètica dels immediatament anteriors i posteriors, emprada en el processament d'imatges, de so, i en la majoria d'algorismes d'animació. [...]
5. prèmium
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Dit d'un servei de que té característiques especials, generalment amb prestacions de qualitat superior a la mitjana. [...]